Reklamacijski postupak

Trebate reklamirati robu?

 

Ispišite i ispunite jednostavan reklamacijski obrazac i uz njega priložite presliku poreznog dokumenta (računa), presliku dokaza o kupnji ili na drugi prikladan način dokažite jamstvo robe, opis nedostataka i dovoljno svojih podataka za kontakt (osobito povratnu adresu i telefonski broj) te zajedno s robom pošaljite na adresu:

 

„REKLAMACIJA“

DPD C/O Frogman s.r.o. / 27846H
Slatinska 7
10360 Zagreb-Sesvete
 

Molimo vas da nam reklamiranu robu pošaljete uredno zapakiranu kako se ne bi oštetila u prijevozu i da ju očistite od eventualnih nečistoća. Reklamirani proizvod šaljete o svom trošku i na svoju odgovornost. Stoga birajte siguran način dostave pošiljke, npr. kurirskom službom ili pošaljite paket kao preporučenu pošiljku. Ne šaljite paket pouzećem. Takav paket neće biti preuzet.

 

Reklamacije rješavamo u roku do 30 dana, ali trudit ćemo se riješiti ih što prije. O tijeku reklamacijskog postupka obavijestit ćemo vas e-poštom. Zakonom je propisan jamstveni rok od 24 mjeseca, a za našu robu kao jamstveni list služi porezni dokument (račun). Reklamacije se ne odnose na nedostatke uzrokovane nepravilnom upotrebom i neodgovarajućim načinom trošenja. Kupac je dužan podnijeti reklamaciju odmah nakon nastanka nedostatka.  Reklamaciju ćemo procijeniti u skladu s uputama proizvođača robe ili njegovog predstavnika.

 

Podrobnije informacije o reklamacijama naći ćete u prodajnim uvjetima.